Vart fjärde år, när olika ledare ska väljas för Sverige, möter de varann i öppna samtal som alla kan lyssna på. Då kan hela folket avgöra vem som har rätt av de ledare och kungar som talar för olika saker och då kan folket enkelt se vem som borde bli kung eller ledare och avgöra vad som är bäst för barnen.
De ledare som har åsikter som är bra för alla barn och verkar rimliga tycker folket om. Sedan väljer folket direkt (direktdemokrati) vem som är bäst att leda Sverige och den som får flest röster får bestämma (representativ demokrati).
Så kan folkets samlade vilja, enighet och en förstående kung samverka.
Magnus Gustavsson skrev:Man ska alltså kunna välja mig till kung istället?
haja skrev:Magnus Gustavsson skrev:Man ska alltså kunna välja mig till kung istället?
Ja varför inte? Kunganamn i både för och efternamn. Oslagbart!
MrPerfect72 skrev:1. Det finns konspirationer. Några exempel på välkända konspirationer.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Konspirationsteori
3. Att använda kontrollordet "konspirationsteorier" i nedsättande syfte visar enbart på att du sannolikt är en av de som stödjer den tydliga konspirationen som jag beskriver. Inget annat.
Magnus Gustavsson skrev:Oavsett om vissa är i AD för att bara käbbla, kommer den närmaste tiden nu att bli intressant.
I Göteborg håller gammelpartierna på att gräva sin egen grav och lämna öppet mål.
Västsvenska paketet är fullt av tveksamheter, en kolossal budget och ett gigantiskt förakt för väljarnas åsikter.
Hittills har jag nästan ensam stått på barrikaderna för att peka på AD-alternativet.
En öppen dörr som Haja skrev.
Var är alla AD-aktivister nu? Ska vi fortsätta käbbla om partiprogrammet eller detaljer i stadgarna, eller ska vi berätta för folk att vi finns som ett seriöst alterantiv i valet 2014?
Återgå till Samarbete med andra grupper
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst