http://www.almedalsveckan.info/
Jag vill dit och värva medlemmar. Vem är med mig?
Vi kanske skulle passa på att ha ett möte för hela Sverige där också.
3-10 juli.
Hans Jangeby skrev:Förlåt, jag syftade på Gudrun Schymans PR-kupp där hon eldade upp hundralappar inför en förstummad presskår.
För att AD ska få uppmärksamhet behövs något spektakulärt. Det ger publicitet och att folk får kunskap om AD.
Hans Jangeby skrev:Behövs omröstning för att besluta om AD ska delta i Almedalsveckan?
I så fall vilka medlemmar som får förtroendet?
Ska en projektgrupp få fullt mandat/ansvar för aktiviteten med deltagande i Almedalsveckan?
Lite frågor bara eftersom jag inte vet.
PS. tycker att alla aktiviteter är bra för att partiet ska bli känt DS.
joasi skrev:Hans, min personliga åsikt är att alla bör vara fria att göra aktiviteter för AD utan föregående omröstning. När/om detta medför problem kan vi börja rösta in olika typer av restriktioner för egna initiativ. Någon officiell linje på den här punkten tror jag inte finns, åtminstonde inte inröstad och nedtecknad.
joasi skrev:Hans, min personliga åsikt är att alla bör vara fria att göra aktiviteter för AD utan föregående omröstning. När/om detta medför problem kan vi börja rösta in olika typer av restriktioner för egna initiativ. Någon officiell linje på den här punkten tror jag inte finns, åtminstonde inte inröstad och nedtecknad.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst