joasi skrev:Jag har testat Google docs lite snabbt och det ser enkelt och bra ut. Jag fick upp ett nytt dokument på nolltid och editorn ser ut att ha det vi behöver. Hans har testat det mer och har goda erfarenheter vad jag förstår.
Vad säger ni om att enas kring Google Docs som redigeringsverktyg? Eller behöver vi utreda noggrannare och titta på fler alternativ?
1) De som vill vara med anmäler sig som projektmedlemmar i den här tråden
3) Komma överens om ett medium (editor) där vi skriver partiprogrammet
2) Komma överens om arbetsprocess (hur arbetet ska utföras praktiskt)
joasi skrev:1) De som vill vara med anmäler sig som projektmedlemmar i den här tråden
Check3) Komma överens om ett medium (editor) där vi skriver partiprogrammet
Check2) Komma överens om arbetsprocess (hur arbetet ska utföras praktiskt)
Idéer?
joasi skrev:Apropå slutna processer så ser jag ett värde i att vi för diskussionerna i den här tråden, om möjligt. Eller också via en chat som arkiveras och kan länkas härifrån.
gilroitto skrev:Låter bra med punkterna. jag kan tillägga:
- Hur ska vi synka med EDD manifestet
- Hur uppnår vi trovärdighet gentemot statsvetenskaplig forskning i texten, dvs hur gör vi inte bort oss
joasi skrev:Har vi någon möjlighet att komma fram till en ungefärlig tidsplan eller ska vi skippa den punkten?
Jag tror i alla fall att vi måste tänka några månader snarare än några veckor.
gilroitto skrev:Mer aktivt. Typ annonsering: så här föreslår vi att det nya partprogrammet är utformat
gilroitto skrev:Mer aktivt. Typ annonsering: så här föreslår vi att det nya partprogrammet är utformat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst