MrPerfect72 skrev:Alla bloggposter aer i skribentens namn.
MrPerfect72 skrev:Det vore ju onekligen intressant att se vad det aer i smoerjan som du inte gillar och att du vaagade angripa det du inte gillar med logiska argument, foer ibland aer det saa att det man aer mest irriterad paa aer det som visar att man har fel, det som visar att man existerar inom ramarna av en liten box.
fiddur skrev:Om Aktiv Demokrati skall ha en blogg i sitt namn, så skall den ju fyllas med saker som partiet som helhet står för. Politiska åsikter som vi haft en omröstning kring skulle kunna tas fram, med sammanfattning av debatten kring t ex, men främst de möjligheter vårt system erbjuder.MrPerfect72 skrev:Det vore ju onekligen intressant att se vad det aer i smoerjan som du inte gillar och att du vaagade angripa det du inte gillar med logiska argument, foer ibland aer det saa att det man aer mest irriterad paa aer det som visar att man har fel, det som visar att man existerar inom ramarna av en liten box.
Det senaste jag skulle kunna kalla "smörja" om jag skulle nedlåta mig till sådant ordval, skulle vara påståendet att det är ett hot mot yttrandefriheten att vi talar om att inskränka vad som skall skrivas i partiets blogg. Ingen här vill inskränka individens möjlighet att yttra sig, men jag tror att de flesta är överens om att ingen individ skall publicera egna åsikter på ett sätt så att det ser ut som att det är partiets. Med notisen om att bloggen innehåller personliga åsikter gör att man skulle kunna skriva om precis vad som helst i den, men bloggens namn är fortfarande partiets namn, och det är det första och främsta som syns. Vill man ha en blogg för att uttrycka personliga åsikter på wordpress.com, så antar jag att alla som skrivit i Aktiv Demokratis blogg kan lista ut hur man skaffar en sådan i eget namn!
Magnus Gustavsson skrev:För en död blogg är sämre än nuvarande blogg!
pH7.3 skrev:Magnus Gustavsson skrev:För en död blogg är sämre än nuvarande blogg!
Jag tror inte att det med nödvändighet är så.
tommy skrev:Jag röstar nej i denna omröstning, med motiveringen...
tommy skrev:Jag tycker att en bra omröstning borde ha "Omformulera gula rutan så den ej går att missförstå" som alternativ.
tommy skrev:[OT] Vilken färg har vi? Sossarna har rött, moderaterna blått och Piratpartiet svart. Vår färg ändras hela tiden beroende på hur våra medlemmar röstar för tillfället. Finns det något namn för en färg som hela tiden skiftar? Annars kanske vi kan hitta på ett? Folk verkar ju gilla färger när de deklarerar hur de kommer rösta. Det vore kul att utveckla den metaforen vidare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst