Nej, jag är inte intresserad av att lyssna på allas åsikter. Det är min demokratiska rättighet att inte behöva vare sig prata eller lyssna till personer eller kanaler som inte intresserar mig. Till exempel tittar jag inte på SVT så mycket nuförtiden, och ingen kan tvinga mig. Vi har även röstat ner ditt beslut som handlar om att tvinga människor till diskussion:
http://aktivdemokrati.se.preview.binero.se/AD-forum/viewtopic.php?f=15&t=1128Så du tror att bara för att jag tog upp 3 alternativ i min röst, så är det bara dessa som man får rösta på. Notera att det inte förekommer några alternativ alls i frågeformuleringen för den här omröstningen, det vill säga första posten i tråden. Notera också att min röst är bara en röst i mängden, och jag förstår inte varför du tror att de tre alternativ som jag röstat på är de enda man får rösta på. Detta är ett grovt missförstånd. I tidigare prioritetsomröstningar vi har haft, så har det varit okej att lägga in alternativ i efterhand, så jag förstår verkligen inte varför du nu plötsligt inte tror att du får göra det.
Att du fortsätter att uppehålla dig vid den här frågan, trots att jag nu flera gånger berättat för dig vad det är som gäller, och att du FÅR rösta på precis vad du vill, skapar bara intrycket av att du är intresserad av att skapa en konflikt.
Du får rösta som du vill, men jag har inget intresse av att prata mer med dig.