Gutenisse skrev:Varför har inte alla medlemmar fått login uppgifter till bloggen
Japp, det kan man tycka vore på sin plats. Vi kan ju alla posta i forumen, så varför inte i den gemensamma (?) bloggen.
Gutenisse skrev:Varför har inte alla medlemmar fått login uppgifter till bloggen
MrPerfect72 skrev:4. Magnus som aer admin beviljar er tilltraede.
Gutenisse skrev:pH7.3 skrev:Jag trodde att omröstningar handlade om vad vi ville, inte du.
Så länge alla röstar som MrPerfect72. I annat fall, så saknar du tankeförmåga, kärlek eller positiv anda, eller vad det nu är han brukar komma dragandes med
tommy skrev:MrPerfect72 skrev:Om Omroestningen och om Jonas:
Jag vill att ni roestar ner Jonas tills han foeljer den demokratiska proceduren:
1. konsensus om utformningen av omroestningen
2. omroestning
Bra poäng. Jag röstar nej till att vi inför regler om vilka typer av blogginlägg vi inte får göra, tills vi först kommit överens om hur vi ska formulera omröstningsfrågan. Det är viktigt att frågan formuleras på ett tydligt sätt som inte går att missförstå eller tolka olika.MrPerfect72 skrev:Till saken:
Tvaa bloggar tar bort synergieffekten som ger hoeg placering i bloggportalerna, men aer givetvis ett alternativ i en eventuell prioritetsomroestning
Jag tycker att den gula rutan loeser problemet som ni haenger upp er paa helt i onoedan, men man kan givetvis ocksaa anvaenda kategorier som ex. direktdemokrati, demokrati, medlemmarna reflekterar om det skulle vara till naagon hjaelp foer er eller laegga in en regel om en fet text i varje inlaegg om att "aasikten aer en personlig aasikt" eller liknande.
Jag bloggar och kommenterar andras bloggar med med aen mer frenesi nu foer att kompensera foer Jonas tidsfoerspillan, bara saa att Jonas vet. Jonas ger mig energi att goera aennu baettre saker nu. Tack Jonas. Om du jobbar aat fienden har du gjort ett daaligt jobb.
Laes min senaste bloggpost och kommentera om ni vill!
Bra förslag. Jag tror att om vi gör som du föreslår (skapar kategorier som "direktdemokrati" och "medlemmarnas personliga åsikter i sakfrågor") och förtydligar den gula rutan, så kommer väldigt få besökare tro att partiet som sådant har en åsikt en i sakfråga. Som den gula rutan är formulerad nu så skulle även representativdemokratiska partier kunna använda den.
Om vi skapar tydliga kategorier och förtydligar den gula rutan tror jag vi kan behålla så vi har endast en blogg, så vi får fördelen med att det postas mycket och ofta i den. Även om det kan skrivas 100 poster om dagen om just bara DD och AD i sig, så är det ändå en fördel med att posta även medlemmarnas personliga sakfråge-tyckanden, eftersom bloggen ännu inte producerar de 100 möjliga posterna om dagen. Det verkar snarare vara ca en post per 1-2 dagar, och det är för sällan. När det även i praktiken och inte bara i teorin blir ca fem bloggposter om dagen som handlar om just bara DD och AD så kan vi splitta så vi får två bloggar. Men eftersom det fortfarande skrivs så sällan så tycker jag att vi tills vidare behåller så vi har endast en blogg.
Jag röstar nej tills vi kommit överens om hur omröstningsfrågan och dess alternativ ska formuleras.
Återgå till Partiets utveckling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster