Ang. Jonas senaste två.
Intressant, i partiets begynnelse höll vi på med olika typewriter-fonter. Personligen hade jag numera föredragit en helt neutral Arial, åtminstone på det som inte är partinamn, men jag böjer mig för vägledande omröstningar som säger något annat.
Den horisontella namnet på toppen är jag osäker på... men den kanske är bra om det blåser så att det blir svårt att läsa stora texten? Jag vet inte...
För min del fungerar dessa...
Men som jag sagt tidigare, se till att skicka NÅGON design till tryck snart! Någon som har tillgång till pengarna. Jag börjar bli orolig för att vi inte hinner om vi drar detta i långbänk allt för mycket.
Det kan ju hända oväntade saker som gör att vi förlorar tid etc... Att bara ha en flagga är tusen gånger bättre än att inte ha en flagga, nästan oavsett vilket av alla senaste designer som presenterats.
Inom styrelsen så delegerar jag min röst angående flaggor till Jonas Liljegren. Jag litar på att han har omdöme att åtminstone skicka någon vettig sak till tryck, samt att han i rimlig mån följer vägledande omröstningar i syfte att öka graden av demokrati i det här beslutsfattandet.