Svaret borde ligga i en annan tråd kanske? Nej jag vet inte vilken, men den som jag svarar kanske vet
Anyway.... eftersom det tydligen är bättre med utländska än svenska. Ja eller inte?
Så kommer iaf svaret här.
Mm, men orealistiskt i min mening. Det kommer aldrig att fungera utan pengar eller med någon annan slags betalning på något sätt, i.a.f i min värld!
Drömmarnas värld, ja det köper jag. Men som sagt
Vad jag tror på, är en valuta som inte som idag är helt digital. Vad Brics länderna nu kommer med vet jag inte så mycket om? Men de har iaf förstått, att hela systemet med ett folk i skuld är helt sjukt och totalt värdelöst.
Alla måste få en chans att kunna betala av eller för sig, utan att försätta sig i en livslång skuld. Hur detta kommer att te sig i längden, det har jag inte en aning om. Men brics länderna jobbar emot en i min mening mycket bättre ekonomisk politik (värld) än vi har idag.
En digital värld är slut när strömmen tar slut, som är en mycket enkelt förklaring!
Det är något man borde tala högt om inför ungdomen idag, att man måste leva i nuet eller åtminstone försöka följa med på något sätt.
Räkna med att era skulder aldrig kommer att krympa och när lönen inte längre ökar,
så kommer det bli riktigt tufft.
Nej hjälp kommer inte på frågan, vi lever i en ny värld. En helt ny värld som bara folket kan ändra på