Partiet startade 2002.
2010 fick partiet 76 röster i Riksdagsvalet.
Varför så lite?
Vad gör ni för fel?
Skulle vilja förstå.
Med all respekt
Sebastian
Cebaztian skrev:Det senare är nog ett resultat av det förra.
mouradr skrev:Jag tycker att dessa åtgärds behöver göras för att öka medlemsantalet (och jag vet några som kan genomföra det också ifall det behövs)
- Utveckla hemsidan (Digitala signaturer, bankiD, medborgarkonto)
- Utveckla en applikation för att rösta igenom och som har information från riksdagens öppna data)
- Göra reklam i sociala medier, klassisk media och direktreklam genom word to mouth.
Herr Anders skrev:Riksdagen har, medvetet eller omedvetet, valt att publicera sin information på ett icke-systematiserat sätt som gör att man inte kan maskinbehandla data därifrån.
mouradr skrev:Jag tycker att dessa åtgärds behöver göras för att öka medlemsantalet (och jag vet några som kan genomföra det också ifall det behövs)
- Utveckla hemsidan (Digitala signaturer, bankiD, medborgarkonto)
- Utveckla en applikation för att rösta igenom och som har information från riksdagens öppna data)
- Göra reklam i sociala medier, klassisk media och direktreklam genom word to mouth.
Då kanske medlemsantalet har ökat ordentligt inom 5 år. 100k röster känns rimligt.
Är det någon som har planer på att genomföra något sådant här så är jag villig att hjälpa till. pm:a mig.
Jag tycker även att partiet ska försöka dra till sig de som väljer att inte rösta eller rösta blankt. Personer som kanske känner sig maktlösa i den klassiska modellen men här ser nytta med att rösta.
MVh Mourad
Återgå till Partiets utveckling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster