Nja. Flera medlemskap på samma person kan ioförsig uppstå även MED medlemsavgift om man slarvar med kontrollen. Det innebär i så fall att den med mest pengar bestämmer mest. Vidare bör man utföra en kontroll mot samhällets register. Det säger sig självt.
Alla som vill bli medlemmar måste lämna sitt personnr till medlemsadmininistratören. Så är det i alla partier.
Ok. Du tror alltså att det kan vara bra att ganska enkelt kunna registrera sig och sen kunna gå med när man har fått tid att bestämma sig.
Det som talar emot detta är att personer då kan påverka den demokratiska processen genom hjärntvätts-psykologi och att en person kan ha effekten av en hel grupp människor. Till det säger jag NEJ! Misstänker att detta uppstår här och var på nätet. Det ska vi undvika!
Varje person som deltar i partiets diskussioner och omröstningar skall ha ett personnummer, ha rösträtt till Sveriges riksdag samt vara registrerad medlem med alla obligatoriska uppgifter ifyllda. Allt annat är orimligt som jag ser det. Alla andra banker, företag, partier och föreningar registrerar givetvis också sina medlemmar och kunder på detta vis.
Förstår inte varför du måste tanka hem den nuvarande hemsidan för att göra en skiss på den nya? Jag tycker att du skapar din egen variant, zippar den och skickar den till mig. Jag lägger då upp den så alla kan se den och så utför vi en omröstning.
Tillgången till webhotellet får du om du väljs till webmaster.
Nya omröstningar att delta i finns på
http://wse75376.web16.talkactive.net/PH ... m.php?f=15