Jag tycker din film känns väldigt pedagogisk. =) Allting var välformulerat och lättbegriplit. Bra jobbat! Sen att det var så trevlig bakgrund var inte heller något minus.
Logon är jag lite tveksam mot, tror att det är bättre att göra en vit logo med transparent bakgrund (dvs ingen vit bakgrund som kommer resultera i en remsa). Jag har gjort ett exempel här:
http://hem.bredband.net/jonas_helander/ ... okrati.jpg
Kanske lite mycket effekter på texten men... Säg vad ni tycker, kan lätt ändra saker. (tycker att aningens kursiv gör att logon uppfattas som mer energiskt)
Jag tror att det är säkrare för oss om vi lägger in logon själva, det finns en del program som man lätt kan fixa det i. (kan kolla lite med någon av de mediastuderande personerna som jag känner)
Det som vore bra att veta är om vi nu ska skicka in filmen i digitalt format, och vilken bredd och höjd det ska vara (i pixlar alltså). (Om de förstorar filmen för mycket kan det bli ganska stora pixlar, men framförallt så kan logotypen bli otydlig om man förstorar för mycket)
Ang. ljudet så kan tror jag att det lätt kan fräschas upp med lite mer diskant och lägre mellanregister, kan ta på mig att försöka piffa till det lite.